سفر حج و تفالی به دیوان حافظ بزرگ
عاقبت
آزاد

                                                                            پ

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

                       

 

 



نظرات شما عزیزان:

خدادادرامش زاده
ساعت16:36---2 خرداد 1391
با سلام خدمت برارعزیزم جناب آقای محمد منصور عزیز انشاالله که حالت خوب باشد دوست گرامی دیگه بادی از ما نمی کنی رفتی دیگه خبری از شما بزرگوار نشد . به وب خودت سر بزن منتظرت می مونم بیا دا دیدار ها تازه شودصفای قدمت دوست گرامی ...فرا رسیدن آزاد ساری خورمشهر به شما عزیز و به خا نواده مهتر متان تبریک عرض می نمایم واز طرف من با با و مامان هم ببوسی . خلا صه رفیق گل خوشحال می شیم که حضور تون تور جلیان بوبز احساس کنم بچیه دزفول دوسستت دارم من هم که بچه استان فارس شهر ستان فسا روستای شهید پرور جلیان هستم . جهت یاد آوری بابت لینک من هم خیلی ممنون ولی لینک بد شده دوباره بنویسی و اون گزینه آخری که نوشته شدا نبنجا را وردارین تا لینک مستقیم بشه ممنو از حسن نیت شما دوست دیار شهدای گران قدرمان

بیا شهدا را به خاگ نسپاریم //بیا شهدا را به یاد بسپاریم


مواظب باشیم خون شهدا فرش راه ما نشود........ منتظرتم دوست عزیز یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:غزل, حافظ, تفال,آرامگه یار,, :: 9 AM :: نويسنده : محمد منصور

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. وبلاگ من مو ضوع خاصی ندارد ضمن تشکر از دیدار شما عزیز میهمان امیدوارم مطالب وبلاگ مورد توجه و استفاده شما قرار بگیرد و از بیان نظرات خود در راستای بهبود آن دریغ نفرمائید.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاقبت و آدرس mandez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان